tisdag 13 juni 2017

Red clover & forget me not

Bara namnet på ljuset liksom... (like a lot-smiley om jag hade någon sådan symbol här på tangentbordet). Det fina doftljuset finns i flera dofter... kika in i webbutiken och se om du hittar något till dig eller att ge bort som present vetja! Länk till shopen: www.anneliesdesign.se

Har ni märkt att jag inte skriver så mycket om kaffe längre? Jag har varit tvungen att undvika koffein på grund av järnbrist och har inte haft en tanke på att det finns koffeinfritt kaffe!! Smakar ju exakt likadant! Mmmmm! Jag har bara druckit en kopp kaffe på morgonen ett bra tag nu (det känns på huvudvärken) men nu när jag fått upp ögonen för koffeinfritt så blir det nog många kaffekoppar här i inläggen igen :-) Tips! Kaffe utan koffein :-)

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, lanterna, lanternor, ljusstake, blommor, doftljus, klöver, förgät mig ej, dofter, sommar, uteplats, trädäck, altan, utemöbler, betongbord,

Pionerna har slagit ut här i trädgården såg jag... ska ut och plocka en bukett! Här är det en mixad bukett blommor (och ogräs) från trädgården. Ljusstaken "Kugghjul" och lanternan finns också i webbutiken!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, lanterna, lanternor, ljusstake, blommor, doftljus, klöver, förgät mig ej, dofter, sommar, uteplats, trädäck, altan, utemöbler, betongbord,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...