tisdag 17 oktober 2017

Grytunderlägg Göteborg

Good morning! Veckan är igång på allvar! Här tassar jag omkring och surplar kaffe! Jag ska starta dagen med ett pass på gymmet tänkte jag :-) Hurtigt, va? Lite segt att träna på morgonen, men när man väl är där går det bra. Fast att ha magen skvalpande av kaffe kanske inte är det bästa, men jag måste ha det svarta guldet innan jag kan starta dagen riktigt :-)

annelies design, sverigeunderlägg, underlägg, göteborg, göteborgs stad, presenttips, grytunderlägg, gå bort present, födelsedagspresent, kök, kökstillbehör, städer, industristil, industriellt, serveringsvagn, grytunderlägg för större grytor, nicolas vahe, salt,

Tipsar om att det finns grytunderlägg med städer inne i webbutiken! Perfekt gå-bort-present eller födelsedagspresent! Här är ett underlägg med min egen design: Sverigeunderlägg med Göteborg utsatt på kartan! Ni hittar dem inne i min webbutik: www.anneliesdesign.se

I shopen finns också de fina kryddorna/saltet/oljor från Nicolas Vahé! Superfina att ge bort som present också... eller varför inte köpa till sitt eget kök? Gillar´t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...