tisdag 31 oktober 2017

Isländska långhåriga fårskinn

Brrrr! Kallt och mörkt nu! Vem kom på det där med att ställa om klockan till vintertid egentligen? Så himla onödigt! Blir ju supermörkt tidigt! Nu börjar det bli rejält kallt också! Letade fram vantar och mössor igår så när promenaden med Athena skulle göras på kvällen var jag redo! Bring it on!

annelies design, fårskinn, skinn, isländska långhåriga, vardagsrum, vardagsrummet, presenttips, present, julklapp, julklappstips, falk, fågel, fåglar, hasselnöt, soffbord, inredning, inredningsdetaljer, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik,

Det beställs ganska många fårskinn i shopen nu... så det är antagligen inte bara jag som vill kura ihop mig och burra in mig! Jag har ett gäng på lager fortfarande men jag har beställt ett antal till så att det ska finnas så att det räcker till julens beställningar också. De långhåriga skinnen finns både som hela skinn och som dynor. Kika gärna in i min webbutik... där finns skinnen, falken, hasselnöten XL, lampan mm. Länk som tar dig dit: www.anneliesdesign.se

annelies design, fårskinn, skinn, isländska långhåriga, vardagsrum, vardagsrummet, presenttips, present, julklapp, julklappstips, falk, fågel, fåglar, hasselnöt, soffbord, inredning, inredningsdetaljer, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik,

lampa, lampor, döden, raw, annelies design, fårskinn, skinn, isländska långhåriga, vardagsrum, vardagsrummet, presenttips, present, julklapp, julklappstips, falk, fågel, fåglar, hasselnöt, soffbord, inredning, inredningsdetaljer, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...