fredag 27 oktober 2017

Ny stad på Sverigeunderlägget

I helgen presenterar jag en ny stad på min design; Sverigeunderlägget! Underlägget med den nya staden kommer så klart att säljas av mig men jag får också en ny återförsäljare som kommer att ha den nya staden i sin butik.

Kika in i shopen och se om din stad blivit tillverkad än... finns ganska många städer färdiga nu :) Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

I shopen finns också de coola lastpallarna som egentligen ska användas som glasunderlägg ( men jag gillar att ha dem i inredningen också), svampen, honungsskedar, skedar av ek mm. Härliga detaljer att ha på diskbänken!

annelies design, webbutik, nätbutik, sverigeunderlägg, underlägg, grytunderlägg, städer, stad, presenttips, present, presentbutik, inredningsbutik, kök, kökstillbehör, malmö, varberg, hille, göteborg, stockholm, borås, halmstad, gislaved, skellefteå, kiruna, sundsvall,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...