onsdag 25 oktober 2017

Tekalender 2017

Adventskalendrar är sååå mysigt... öppna en efter en och sakta närmar sig julen, min favorithögtid! Jag är en kaffemänniska, men har norpat åt mig en kalender med te också, bara för att det är så mysigt! Det får bli kvällsdrycken i december! Härlig att tända lite ljus och sippra på en kopp te med honung! I vanliga fall sätter jag på en kopp koffeinfritt kaffe på kvällen (kan inte sova om det är koffein i det jag dricker på kvällen), men nog sjutton slår en adventskalender med te ett koffeinfritt kaffe :-) 

Kalendern och övriga tillbehör på bilden finns i webbutiken! Där finns också betongbordet att beställa... superfint både inne och ute! Länk till min shop: www.anneliesdesign.se

tekalender, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, te, kalender, advent, tekanna, lösviktste, kanna, mugg med dubbelt glas, muggar, teer

tekalender, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, te, kalender, advent, tekanna, lösviktste, kanna, mugg med dubbelt glas, muggar, teer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...