söndag 29 oktober 2017

Öppet kl 13-15

Efter en lugn morgon med långfrukost begav jag mig till Blomsterlandet och handlade in lite nytt grönt... blev en hel vagn fylld med gröna växter när jag var klar :-) Mysigt att gå i blomsterbutiker! Skulle kunna vara där i timmar, men jag hade lite bråttom hem eftersom jag öppnar butiken kl 13 idag och behöver förbereda lite grand.

Är ni sugna på lite söndagsshopping eller bara att kika in och få lite inspiration är ni välkomna till Träslövsvägen 164 i Varberg idag mellan kl 13-15! Webbutik finns också: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, inredningsbutik, presentbutik, varberg, träslöv, ekollon, gris med styckningsdetaljer, kök, betongbord, betong, betongbänk, stumpastake, jul, julen, julpynt 2017, stjärna, house doctor, krukor, Oohh

annelies design, webbutik, webshop, inredningsbutik, presentbutik, varberg, träslöv, ekollon, gris med styckningsdetaljer, kök, köksdetaljer, olivolja nicolas vahe, hängare av ek, knopp, knoppar, varberg, grytunderlägg, underlägg, fästningen, fästning, varbergs, roos interiör, salt och peppar kvarn,

annelies design, webbutik, webshop, inredningsbutik, presentbutik, varberg, träslöv, ekollon, gris med styckningsdetaljer, kök, köksdetaljer, olivolja nicolas vahe, hängare av ek, knopp, knoppar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...