onsdag 18 oktober 2017

Poster till vardagsrum

Redan onsdag? Jag har jobbat ganska länge vissa kvällar så jag tänkte ta ett par timmar off nu på förmiddagen som kompensation :-) Bra att vara sin egen boss :-) Jag ska bara vara... dra runt lite i butikerna i stan (sååå sällan jag är i stan och shoppar).

annelies design, poster, foto, fotokonst, vardagsrum, vardagsrummet, grått, grå, inredning, tavla, tavlor, posters, brudpar, brölloprpresent, presenttips, bröllop, 2017, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker,

Så här ser det uti vardagsrummet... nya postern "Brudpar" på plats! Mega-gillar den! Den är i storlek 50X70 cm och finns i min webbutik! Där finns också flera av detaljerna på bordet, lampan samt fårskinn! Kika in, vetja! www.anneliesdesign.se

annelies design, poster, foto, fotokonst, vardagsrum, vardagsrummet, grått, grå, inredning, tavla, tavlor, posters, brudpar, brölloprpresent, presenttips, bröllop, 2017, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, boll, trären, ljusstake, empire state building

annelies design, poster, foto, fotokonst, vardagsrum, vardagsrummet, grått, grå, inredning, tavla, tavlor, posters, brudpar, brölloprpresent, presenttips, bröllop, 2017, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, llampa, dödenjsustake, candle cross, bollar, trärent,

annelies design, poster, foto, fotokonst, vardagsrum, vardagsrummet, grått, grå, inredning, tavla, tavlor, posters, brudpar, brölloprpresent, presenttips, bröllop, 2017, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...