måndag 2 oktober 2017

Tips på bra recept på soppor

God morgon! Ny vecka som jag startar med att bjuda på några bilder från sonens fina kök! Ny vecka innebär också lite funderingar på vad veckans matsedel ska innehålla :-) Alltid samma sak... "Hm, vad ska man laga idag?". Jag skulle vilja tipsa om en superbra receptbok som heter "Supersoppor"! En kanonbra bok med massor av goda recept på soppor. Det var min syster som tipsade mig och jag fick ge mig in i bokhandeln och köpa direkt! Enkelt, gott och nyttigt! Köp, vetja! (OBS!! Ej sponsrad att säga detta utan det är mitt tips till er).

minilastpall, lastpall, grytunderlägg, underlägg, kök, svart kök, vitt kakel, Oohh kruka, färska örter, diskbänk, styling, köksstyling, varberg, sverigeunderlägg, städer, underlägg för de större grytorna, krukor, hylla, industristil, industriellt, filterhållare, kors, mat, matlagning, tips, recept, soppa, soppor, inrending,

Däremot är jag sponsrad av mig själv (de flesta inläggen i denna blogg är ett samarbete med min egen webbutik som ni kan se längst upp här i bloggen) att tipsa om fina kökstillbehör som jag har i shopen! Ni hittar bland annat många grytunderlägg med städer, exempelvis "Sverigeunderlägg", ett grytunderlägg för de lite större grytorna som så klart är läckert att ha på en en hylla eller lutandes mot kaklet när den inte används.

Den fina Oohh-krukan är superfin att ha färska örter i! Den hittar ni också i min webbutik!

minilastpall, lastpall, grytunderlägg, underlägg, kök, svart kök, vitt kakel, Oohh kruka, färska örter, diskbänk, styling, köksstyling, varberg, sverigeunderlägg, städer, underlägg för de större grytorna, krukor, hylla, industristil, industriellt, filterhållare, kors, mat, matlagning, tips, recept, soppa, soppor, inrending,

Den läckra lilla lastpallen är också ett grytunderlägg... finns även som glasunderlägg och säljs då i 4-pack.

Hoppas att ni hittat något ni gillar och kikar in i min webbutik eller besöker min butik på Träslövsvägen 164 i Varberg! Öppet mån-ons 13-16, torsdagar 13-19 och söndagar 13-15.

Min webbutik hittar ni här: www.anneliesdesign.se

minilastpall, lastpall, grytunderlägg, underlägg, kök, svart kök, vitt kakel, Oohh kruka, färska örter, diskbänk, styling, köksstyling, varberg, sverigeunderlägg, städer, underlägg för de större grytorna, krukor, hylla, industristil, industriellt, filterhållare, kors, mat, matlagning, tips, recept, soppa, soppor, inrending,

minilastpall, lastpall, grytunderlägg, underlägg, kök, svart kök, vitt kakel, Oohh kruka, färska örter, diskbänk, styling, köksstyling, varberg, sverigeunderlägg, städer, underlägg för de större grytorna, krukor, hylla, industristil, industriellt, filterhållare, kors, mat, matlagning, tips, recept, soppa, soppor, inrending,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...