tisdag 24 oktober 2017

Adventskalender

Kaffekalendern är slut tyvärr för denna gång... några ex av tekalendern finns dock kvar! Jag köper inte in fler denna säsong så när de är slut är de slut.

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, kaffekalender, tekalender, nabo, Oohh granar, oohh julpynt, juldekoration, granar på pinne, kaffetillbehör, tillbehör, slow coffee, ansikte mugg, muggar, hylla, house doctor, julen 2017, advent, lastpall, glasunderlägg, underlägg,

Hyllan är på ingång i butiken igen och kommer vilken dag som helst. Så... ni som lagt produktbevakning på den kommer att få ett mail direkt när den landar.

filterhållare, espresso, bryggare, kaffe, älg, älgar, presenttips, present, jägare, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, kaffekalender, tekalender, nabo, Oohh granar, oohh julpynt, juldekoration, granar på pinne, kaffetillbehör, tillbehör, slow coffee, ansikte mugg, muggar, hylla, house doctor, julen 2017, advent, lastpall, glasunderlägg, underlägg,

Övriga detaljer i hyllan hittar ni också i min webbutik! Roliga presenter att få! Länk till min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, kaffekalender, tekalender, nabo, Oohh granar, oohh julpynt, juldekoration, granar på pinne, kaffetillbehör, tillbehör, slow coffee, ansikte mugg, muggar, hylla, house doctor, julen 2017, advent, lastpall, glasunderlägg, underlägg,

2 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Du har så himla mycket fint och dina bilder är otroligt fina!
    Nu finns ett inlägg om din butik inne hos mig i fall du vill kika..;)

    Det kommer fler sen då jag visar vad jag köpte och den fina presenten...tusen tack för den!!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Jag var inne och kikade... så fint skrivet! Stort tack! Goodiebags är så kul att vara med på... brukar bli uppskattat! Lite roligt att du tog en närbild på just den :-) Hoppas ni kikar förbi mig och butiken igen! Ha en go kväll!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...