lördag 11 juli 2015

Bordsskivan i köket

Det är sista bilderna på bordsskivan som den ser ut nu... jag har nämligen handlat en supermatt färg som heter "Betong"! Lasyren vi lade på bordsskivan ser inte så rolig ut längre med sina skrapmärken här och där så nu ska det bli nytt! Mer om färgen och hur det blev kommer på bild inom kort!


Jag fick en så fin blomgrupp av mina elever när vi slutade skolan... en av växterna har jag nu planterat ut så att den står på trädäcket och en av dem planterade jag i denna fina kruka som har en härlig patina (loppisfynd).


Bengts fina handsnidade fåglar finns i webbutiken... bland annat en sådan här skata! Gillar dem skarpt! Jämte ser ni Kählers fina ljuslykta! Kähler kommer med lite fina nyheter ibland och jag är riktigt sugen på de nya vaserna som kommit i silver och vitt. Den hamnar på min "önskelista"! Det är ju ganska långt till jul och även till min födelsedag så det blir att själv se till att den blir avbockad från listan i så fall :-)

skata, handsnidad fägel, skator, svart och vitt, webbutik, webbutiker, webshop med inredning, inredningsdetaljer, detalj, på bordet, kruka med patina, växt, växter, kähler ljuslykta hus, kählers, fårskinn, skinn, isländskt, skinn, isländska fårskinn, får, fäll, fällar,
Ha en riktigt go dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...