fredag 3 juli 2015

Semestertider

Nu är vi hemma i Sverige igen efter en härlig semester i Alanya! 35 grader varje dag och 26 grader i vattnet! Superhärligt!!! Det kommer lite bilder från semestern snart...


Semestern innebar total avkoppling! Jag införde till och med förbud för mobilanvändning och tillät mig själv att bara gå in en liten stund om dagen för att svara på mail, kolla in sociala medier, hantera beställningar mm. Hehe, det skadar inte med begränsning för min del ;-)


Så härligt att sommaren kommit till Sverige också! Idag blir det en slapp dag tänker jag eftersom vi startade vår hemresa 01.30 i natt. Beställningarna har jag lovat att packa så fort jag kommer hem så det kommer jag att göra (bara trevligt att packa paket till kunder) .. ok, packa upp resväskan ska jag också göra :-)

Grytunderlägggen med städer är populära... superfina att ha både som dekoration och det den egentligen är till för! Här har jag "London" lutad mot väggen... fler städer finns i webbutiken: Annelies Design & interior


Trevlig soldag och sommardag till er!


1 kommentar:

  1. så härligt med semester och sol... hade ni det varmt?
    Jag ser fram emot ett paket ifrån dej, det ska bli kul!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...