måndag 6 juli 2015

Tropisk värme

Otroligt härliga kvällar! Att sitta ute med linne och kjol långt in på småtimmarna är inget man är bortskämd med... njuter! Lite regnstänk kom efter grillningen, men solseglet fungerar ju mot regn likaväl som sol :-) I morgon ska jag fixa lite ledljus/batteridrivet ljus till lanternorna. Det ska finnas bra hos Kjell & Co har jag hört... känns lite säkrare än värmeljus! Ikväll fick de vara släckta men ändå härliga att titta på. Lanternorna finns här: Annelies Design & Interior

trädäck, uteplats, lanterna, lanternor, belysning, rislampa, rislampor, droppe, betongbord, altan, utemöbel, utemöbler, ljus, webbutik, webbutiker, webshop, detaljer, inredning, inredningsblogg, blogg, bloggar,

3 kommentarer:

  1. Hej, jag har nyss hittat din blogg och den är verkligen inspirerande. Är intresserad av vad du har för bänkskivor i köket och var de kommer från. Ha en fortsatt trevlig sommar/Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Vad kul att du gillar det! Tack! Roligt att du hittade till min blogg! Hela köket kommer från HTH kök... även bänkskivorna, men jag kommer tyvärr inte ihåg vad de heter.

      Lycka till med köket och trevlig sommar!

      Hälsningar
      Annelie

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...