onsdag 8 juli 2015

DIY-girlang Batman

När jag fotograferade Batman sist tänkte jag att det skulle varit bra med en Batmangirlang till... jag plockade fram lite svart papper, sax och ett snöre... egentligen det enda som behövdes. Rita upp en fladdermus, klipp ut och tejpa fast på snöret. Enkelt, men kul!

konsttryck, batman, tavla, tavlor, batmantavla, batmantavlor, bat, diy girlang, girlanger, pyssel, svart och vitt, svartvita posters, poster, print, prints, på väggen, washitejp, galgar batman, galge, hängare, klädhängare, svartvit, svartvita, svart, vitt, vit, vita, anneliesdesign, annelie Palmqvist, annelies design interior,

Girlangen och blomman får ni fixa själva, men resten kan jag bidra med eftersom grejerna finns i min webbutik... om ni vill göra något liknande :-) Webbutiken med grejerna hittar ni om ni klickar här: Annelies Design & Interior

konsttryck, batman, tavla, tavlor, batmantavla, batmantavlor, bat, diy girlang, girlanger, pyssel, svart och vitt, svartvita posters, poster, print, prints, på väggen, washitejp, galgar batman, galge, hängare, klädhängare, svartvit, svartvita, svart, vitt, vit, vita, anneliesdesign, annelie Palmqvist, annelies design interior,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...