tisdag 28 juli 2015

Planerar walk in closet

Mulet och regnet hänger i luften... när som helst kan det börja vräka ner! På de sociala medierna kan man konstatera att folk greppar efter varje halmstrå för att hitta något kul att göra då sol och bad inte är att tala om. Det verkar vara museum, shopping och svampplockning som toppar listan just nu. Är sommaren slut? Redan?


Igår var jag också en runda på stan för att köpa ett nytt akvarellblock och lite smått som hör till. Det kommer att bli lite födelsedagsfirande för min mor idag och lite målande för min del idag. Perfekt syssla en regnig dag tycker jag.


Nu har jag börjat planera renovering av ett rum som därefter ska få inredning för att bli en walk in closet! Igår fixade jag till ett DIY som ni ska få se när det är helt klart. Det blir en lightbox som ska vara i det nya rummet... en lampa med bokstäver på. Det är ju sååå roligt när ett rum står helt tomt, nymålat och fixat och bara väntar på att inredas! Rummet som ska bli en garderob kallar vi "skräprummet" men nu ska det förvandlas! Det blir lite av en utmaning känner jag. Rummet är ganska litet så det gäller att planera rätt.


Tja, här har ni mina planer för dagen och vad jag sysslar med just nu :-) Annars då? Jo, jag längtar efter att få sitta här ute: 

Till helgen verkar värmen komma... hoppas!

1 kommentar:

  1. Jag vägrar tro att sommaren är slut... Men det är klart, man hinner ju mycket annat när man inte ligger på. Stranden och latar sej!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...