tisdag 7 juli 2015

"Oak" i Leva & Bo

Himla kul! Mitt konsttryck "Oak" är med i denna veckas "Leva & Bo"! Det är duktiga Frida Svahn som stylat ett sommarkök och mitt konsttryck finns med på kortväggen i köket!


 Visste ni förresten att man nu inte längre måste köpa Expressen också för att kunna köpa bilagan "Leva & Bo"? Toppen tycker jag! Vi brukar köpa den på lördagen när den kommer ut så att vi har den som söndagsläsning till frukosten, men vid det laget är ju själva nyhetstidningen "gamla" nyheter :-) Härligt bara att kunna frossa i de fina bilagorna! Bilagan med sommarköket finns i butik till och med fredag tror jag för nya brukar komma på lördagarna.


3 kommentarer:

  1. Såg också att man kan köpa den utan att köpa kvällsposten. Trevligt för det brukar bara vara jag som vill ha Leva bo och inte den andra tidningen. Kul att ditt konsttryck är med i tidningen. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Men så roligt! Kul att dina vackra saker syns i pressen!!

    SvaraRadera
  3. Va kul!!!!
    Jag har köpt den länge utan att köpa själva tidningen jag... Bra tycker jag! =)
    Ha en fin sommar!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...