onsdag 8 juli 2015

Ordnar en studiovägg

Idag är jag hos Susan Cedgård ute i Sik och fixar en vägg med mina konsttryck! Bilderna nedan är dock här hemifrån, men bilder från Sik kommer inom kort också. Hon har fått det otroligt mysigt och härligt i hallandslängan med fika och noga utvalda saker att köpa.

giraff, tavla, tavlor, giraffer, barntavla, barntavlor, barnposters, poster, posters, print, prints, annelies design & interior, anneliesdesign, interior, webbutik, webbutiker, webshop, kaktus, kaktusar, barnrum, bokstavstavla, bokstavstavlor, bokstäver, bokstav, text,

Mina konsttryck kommer alltså nu även att säljas i Sik hos Susan så om man bor i närheten eller har vägarna förbi så kika gärna in till henne om ni vill se dem IRL. Jag kommer att ha några där i taget och åker dit med jämna mellanrum och stylar om väggen och byter ut konsttrycken.Om man vill handla mina tavlor och andra inredningsdetaljer i webbutiken så går det naturligtvis bra det också... klicka här så kommer du till butiken: Annelies Design & Interior

giraff, tavla, tavlor, giraffer, barntavla, barntavlor, barnposters, poster, posters, print, prints, annelies design & interior, anneliesdesign, interior, webbutik, webbutiker, webshop, kaktus, kaktusar, barnrum, bokstavstavla, bokstavstavlor, bokstäver, bokstav, text,

Återkommer med bilder från Sik... Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...