onsdag 15 juli 2015

Stål, rost, hjul och ursnyggt!

Det här gillar jag! Mitt senaste inköp hos Susan Cedgårds "Sik vid havet"! Jag har ju varit ute hos henne en hel del de senaste dagarna och stylat, fotograferat och förberett försäljning av mina posters där ute. Jag har mellan varven haft gott om tid att spana in hennes fina grejer! Den här lilla vagnen med industrikänsla fick följa med mig hem!


Tanken var faktiskt att använda den till att göra ett DIY för parasollet! Vi har tänkt gjuta betong i vagnen och göra plats för stativet för parasollet i så att det blir en rullvagn som man kan köra in till kanten när man inte behöver det. Eftersom vi behöver ett parasoll som är tre meter i diameter för att täcka bordet på trädäcket så insåg jag att den här lilla kommer att bli för liten för det projektet, så jag fixade en större variant nästa gång jag åkte ut till Susan. Om jag inte hittar några andra gamla hjul så kommer jag att montera av de här! Hoppas att jag hittar några andra tills det är dags! Det blir till att fortsätta spana in Blocket, Tradera mm för att hitta gamla hjul. 

PS! Susan hade en till likadan vagn sist jag var där...


Så länge... står vagnen bra här i vardagsrummet! Nu blir det till att leta hjul på allvar så att vagnen får behålla sina!

Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Gillar din Love worriers tavla. Så snygg! Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg vagn, men tavlan var ju to die for! <3
    http://gizzy.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...