fredag 10 juli 2015

Annelies Design & Interior i Sik

Då var jag på plats med mina konsttryck hos Susan Cedgård i Sik! Nu kan man förutom i webbutiken även handla mina tryck i butik i Varberg! Den här väggen kommer jag att styla om med jämna mellanrum och byta ut konsttryck lite efter hand... just nu har jag några av mina senaste konsttryck med "Styckningsschema hjort" och "Styckningsschema älg" där. Vykorten och memoblock finns också på plats.


När jag stylar upp ytan använder jag inredningsdetaljer från Susans butik.... och allt går att köpa, även det jag stylat upp med! Om man exempelvis vill ha ramen eller kaffekannan så hojtar man till till Susan så plockar hon ner grejer till er. Det är ett rent nöje att styla upp en yta med så många fina saker som man bara kan ta och använda sig av i butiken... Kolla t ex den gamla brickan där jag skrev "kaffe". Visst är de läckra? Susan hade en hel påse med sådana! Vilka skatter hon hittar till butiken!


Snart kommer fler bilder från hennes butik... hon har ett annorlunda och härligt koncept som jag tror kommer att gå alldeles utmärkt! Det är sådana här små smultronställen som har charmen! 


Sik ligger ca 1,4 mil söderut från Varberg. Om man kör gamla E6 mot Falkenberg så står där en skylt "Sik" in till vänster efter att man passerat gamla Björkäng mm! Susan har också satt upp fina handskrivna skyltar så att man lätt ser det! 


Jag har inte hela mitt sortiment här i Sik så kika gärna in i webbutiken också: Annelies Design & Interior

vykort, annelies design & interior, svartvitt, svartvit, svartvita kort, poster, posters, styckningsschema, styckningsposter, print, prints, konsttryck, sik, susan cedgård, sik vid havet, kursgård, memoblock, köksdetaljer, inredning, tips, varberg

Susan har öppet på helgerna, fredag till söndag kl 13-17 så kika ut till henne som en liten utflykt i helgen vetja! Tips!

vykort, annelies design & interior, svartvitt, svartvit, svartvita kort, poster, posters, styckningsschema, styckningsposter, print, prints, konsttryck, sik, susan cedgård, sik vid havet, kursgård, memoblock, köksdetaljer, inredning, tips, varberg

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Va kul,dina vackra alster ♡ ...
    Kommer garanterat sälja mycket!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...