måndag 11 november 2013

Detaljer som inspirerar

Härligt att få massor av inspiration via bloggar, inredningsprogram, inredningstidningar och internet! Vilken oändlig källa vi har att gotta oss i! Vi som är "lite äldre" vet att skillnaden är otrolig om man bara jämför med några år sedan. Nu finns ju massor av bloggar, inredningsprogram, inredningstidningar mm. Jättekul! När jag kikade i senaste numret av "Härligt hemma" (bilaga på lördagar i Aftonbladet) fick jag genast upp en bild i huvudet på vad jag ville göra. Vad som inspirerade mig denna gång? Det var "grannbilden", fotografiet jämte mitt foto. Snart plockar jag fram leran och testar lite grejer :-) Tack för inspirationen, Miramoln!

röd telefon, inredningsdetalj, härligt hemma, bilaga aftonbladet, lärdagsbilaga, tidning, inredningstips i tidning

En av de senaste kommentarerna som skrivits i min blogg är från en tjej som tackade för tipset om hur man viker en stjärna. Jättekul att bidra till inspiration och verkligen roligt att DIY-projekten uppskattas.

Jag har inte glömt av det där projektet som jag visade en sneak peak på... men just det DIY-projektet visas inte förrän det är dags att inreda vardagsrummet. Däremot kommer lite annat DIY före det :-) Hoppas också att det blir något bra av leran som jag har tänkt göra... Så, kika gärna in igen!

härligt hemma, aftonbladet, bilaga, tidning lärdagar, inredningstidning,

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Inredning får en del av oss inte nog av så underbart att man kan hitta inspiration på så många ställen! Inte minst från alla bloggar ;) kram Suss

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...