lördag 9 november 2013

DIY; Golden eagle

Ännu en fågel har sprayats! Det var min mans förtjänst att denna fågel inte åkte in i påsen som skulle skänkas till loppis. Vi har ju gjort ett ordentligt röj bland grejerna nu när vi håller på och renoverar. Jag kom på att jag kunde testa och se hur det blev med spray på fågeln nu när vi ändå skulle behålla den.  Tyvärr var jag så snabb att jag missade ta en "förebild", men örnen hade naturtrogna färger. Det har den inte längre :-) Det enda som är kvar i original är själva foten som är av marmor... Så, kolla alltså i dina gömmor vad du kan spraya :-)

diy inredning, diy fågel, spraya med guld och vitt, örn, inredningsdetaljer vitt och guld, blogg diy

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Wow...Så snygg/Kram

    SvaraRadera
  2. Jamen tänk vad lite sprayfärg kan gör, superläckert. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Å wow va läcker! ;)
    Kan tänka mej att den va riktigt ful innan haha.
    Ha en mysig kväll!
    Här blir det film och filtar i soffan :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så snygg den blev. Kan tänka att den inte var lika rolig innan men nu desto bättre. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så fräck den blev. Tur du sparade den! Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Jättecool fågel! passar ju perfekt hos dig.
    Ha en skön kväll!!

    SvaraRadera
  7. Jättesnygg fågel! Tur att ni sparade den! MVH Hanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...