torsdag 28 november 2013

Vinnaren är utsedd!

Vi har en vinnare! Tamtadam... det blev...

vinnare i tävlingen om prints, vykort med text i svart och vitt, svartvita vykort, små prints att sätta i ram, svart och vitt

... Charlotta Hellström! Grattis! Ett stort tack till alla som ville vara med i tävlingen! Meddela mig din adress så kommer printerna hem till dig inom kort!


artprints, vykort, svarta och vita kort med text, prints med text, svart fågel, vinnare i tävlingen, tävla om artprints,

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till vinnaren!
    /Kram med önskan om en härlig Fredag

    Pst...Fågeln ärr underbar <3

    SvaraRadera
  3. Anneli nu har jag tittat på ditt otroligt fina kök, så snyggt.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren! Det är verkligen fina prints du gör och så fint kök du har!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hej Anneli!

    Jag är den lyckliga vinnaren som fortfarande väntar på mina fina kort, jag har försökt nå dig via mail men får dem i retur, kanske går det bättre här. Jag ser verkligen fram emot de fina printen. Du kan nå mig via min mail, eller via min reservmail lottahellstrm@yahoo.se

    Ha en fin dag
    Charlotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj då! Två månade efter att vinnaren är utsedd betyder att jag utsett en ny vinnare då du inte har hört av dig. Men ok, jag skickar vinsten till dig.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...