fredag 1 november 2013

Svart, vitt & rött & kök

Vi var inne på HTH kök i Varberg en snabb sväng idag. Mannen skulle mäta lite på ett av deras utställningskök och jag passade på att fotografera lite :-) Mina tavlor finns där nu... blev kanonfint tillsammans med det läckra röda kylskåpet från Smeg.

marilyn monroe, svart vitt och rött, kök i rött svart och vitt, rött kylskåp från Smeg, röda detaljer, hth kök i varberg

Vi åkte runt till en del andra köksbutiker innan vi besökte HTH första gången. Nja, sa vi på varje ställe tills vi hamnade inne på HTH :-) Där kände vi precis tvärtom, vi var fast direkt. HTH är en butik som jag verkligen kan rekommendera; trevlig och kunnig personal till tusen! Speciallösningar, specialtillverkat, kundens önskemål etc ... inga problem!  Nej, det här är inget sponsrat inlägg, utan helt och hållet skrivet för att jag tycker de är nummer 1 på kök. Det är inte ofta man får en sådan wow-upplevelse när man lämnar en affär. Därför vill jag skriva om den. 

Här kommer en bild på ett av deras utställningskök som jag också passade på att fotografera vid vårt korta besök idag... samma luckor som vi har valt, men vi valde gråa luckor och handtagen blir annorlunda.

hth kök varberg, vitt kök, köksluckor hth kök, utställningskök varberg

Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Kul att kika runt och se hur bra det kommer att bli. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Det är en djungel av kök.....men detta var fint. Det ska bli kul att se det senare klart.....Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Wow...Snyggt - riktigt snyggt/Kram

    SvaraRadera
  4. Wow vad fint ni kommer få det. Bra service är a och o, helst när man ska planera, beställa o köpa ett helt kök, då behöver man oftast proffshjälp. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Wow vad kul!
    Ska bli väldans skoj att se resultatet!
    Ha det så gott!
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...