torsdag 28 november 2013

Köket före och efter renovering, del 3

Jag har förstått att före och efterbilder är kul att titta på (jag gillar också sådana) :-) Här kommer fler bilder!

bild på köket efter renovering, kök 2013, dödens lampor, köksö, hth kök, grått kök, vitt och grått kök, före och efter renovering

Väggarna ekar fortfarande tomma... en hylla och neonljusen ska upp här. Det blev lite ändrade planer... neonljusen hade varit riktigt snygga på kaklet, men... nä, det blir väggen istället!

Så här såg denna delen av köket ut före renoveringen:

köket före renovering

I och med att vi renoverar hela undervåningen samtidigt (phu!) så gör det att jag inte vill fotografera ut mot de andra rummen än, för det är inte riktigt klart med möbler och inredning. Mycket att göra, speciellt så här innan jul. Det brukar i normala fall vara en del att stå i när man ska pynta inför advent, men det känns som att det där kommer lite i andra hand just nu.

stumpastake, original ljusstake stumpastaken, inspiration ljus, inredning köket

Ha det gott!

10 kommentarer:

  1. Åhh, vad fint köket har blivit! Jag har relativt nyss hittat din blogg och tittat in några gånger, det kommer jag absolut att fortsätta med! Ljusstaken ovan är ju bara så fin, är det något du har gjort själv eller kan man köpa den någonstans?

    /Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt att du gillar min blogg! Jättekul att du har hittat hit! Ljusstaken heter "Stumpastaken" och är köpt i en lokal inredningsbutik här i Varberg, men det går slldeles säkert att hitta den i en webbutik också.

      Radera
  2. Snyggt & vilken häftig ljuslyckta - eller vad man säger hihi
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Titta där är ju min väggklocka. Minns att det var min första kommentar hos dig när jag såg klockan. Ska du sätta upp den igen eller har den fått sparken?
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Härligt kök, verkar vara gott om plast, superhärligt!!

    Kram kajsa

    SvaraRadera
  5. Men, åh så himla fint kram Diana

    SvaraRadera
  6. Vad fint ni gjort och oj vad ni måste ha jobbat! Kök tar ju en del att renovera (been there done that ;-)).

    Kram Malin (från fd designbytornblad)

    SvaraRadera
  7. Som jag skrev sist, så himla fint det har blivit! Det är svårt att förstå att det är samma kök!
    Och visst är det väl kul med före och efter bilder! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Läckert...så snyggt det blev.Kram på dig från Maria

    SvaraRadera
  9. Åh, det är så snyggt!
    Jag kan tänka mig att advents- och julpynt får komma i andra hand ;)
    kram /Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...