söndag 24 november 2013

Köket, en liten titt

Ok, innan jag kan visa bilder på före och efter så får det bli lite andra bilder på köket. Jag var nog lite snabb med att säga att vi är helt klara, för det återstår lite pill här och var, sockeln bland annat.

renovering 2013, köksrenovering 2013, svart, vitt och grått, rostfritt, inredning kök, hth kök, vitt kakel upp till taket

En del inredningsdetaljer har i alla fall kommit upp , så dessa bilderna på en liten del av köket blir det idag :-) Idag kan vi i alla fall laga mat!! YES!!!

hyllor kök, rostfritt i köket, inredningsdetaljer i köket, julen 2013, kök 2013, rostfria hyllor, stjärna trä, eva solo termos, print peace, renovering köket 2013

Ha det gott!

20 kommentarer:

  1. Oj så snyggt det blev. Gillar massor, alla snygga och roliga detaljer och kaklet är super. bänksskivan och skåpen.....allt! Min favis är kopparna med FIKA bokstäverna på.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Wow...Riktigt,riktigt snyggt <3
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Wow så snyggt! Gillade stjärnan mycket, har du gjort den eller köpt den?
    Kram helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack alla! Stjärnan köpte jag på Granit när jag var i GBG nu senast :-) Kika in dit, vetja... massor av fina grejer där inne just nu. Just denna stjärnan fanns i en liten variant också, men jag valde bara den stora. Tyckte den var maffig ;-)

      Radera
  4. Som sagt...Dregelfaktor!
    Väldigt snygga detaljer!

    SvaraRadera
  5. Super fint.......sån stjärna vill jag med ha......Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Ja verkligen snyggt! Gillar också stjärnan och fint med hyllor i köket med favoritsakerna synliga.
    Må så gott,

    SvaraRadera
  7. Så snyggt!
    Jag har gjort dina svarta stjärnor och länkat till dig, hoppas det var ok!

    Ha en fin kväll!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  8. oj, så fint...! Och härligt när man äntligen, nästan, är klar! Och du, stjärnan, hur snygg som helst!

    SvaraRadera
  9. Japp, galet snyggt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Blir det någonsin färdigt? Aldrig hänt hos oss i alla fall ;)
    Men du stjärnan, såå snygg! Vart kan jag hitta en sån?
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nä... det blir nog aldrig helt färdigt... alltid massor att göra i ett hus :-) Visst är stjärnan fin? På Granit hittar du den!

      Radera
  11. Så snyggt. Hyllorna är smakfullt inredda, ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Åh så himla fint! Verkligen supersnyggt. Kram Nina

    SvaraRadera
  13. Hej hej, har precis hittat hit! Har suttit och läst en stund och här kommer jag trivas. Så fint du har det!!
    Jag kommer tillbaka.
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  14. underbart kök....o vilken underbar stjärna vad har du köpt den???? Kramen från Maja

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...