torsdag 1 maj 2014

Diamanter X3

Lite nytt på soffbordet... äntligen har allt påskpynt hamnat i lådan igen. Det tog sin lilla tid! Städningen drog ut ordentligt på tiden för det var så mycket annat som skulle göras (träna till exempel, haha). Diamantböckerna som jag fyndade på loppis hamnade på soffbordet tillsammans med lite annat plock.

diamanter, svart bokrygg, svart omslag på böcker, coffee table books, industristil på ljusstakar, industri, detaljer, interior, inredning, vardagsrum, inspiration, grått och vitt, vitt soffbord, hästfolk, böcker i stilleben, ljusstakar klämmor, neonljus, gråmålad vägg, fårskinn, kuddar, details, vit skulptur

Åh, vad härligt att vi avslutat april och gått in i maj! Ett steg närmare sommaren! Hoppas att ni alla fått en bra Valborg och att det blir ett härligt 1:a majfirande för er! Mannen jobbar idag och jag har inte riktigt bestämt hur jag ska fira in maj. Det ser ut att bli härligt väder, så en kaffe på altanen blir det absolut :-)

vardagsrum, matsal, kök, kitchen, livingroom, coffeetable böcker, stilleben på soffbord, böcker i inredningen, vit skulptur, soffbord treklöver, furniturebox, artprint kors, vitt kakel, vitt valv, valv mellan rum, grå matta, ljusstakar klämmor, betonggruvan, taklampa, grått kök, svartvit print, prints, artprint, artprints, tavlor, tavla i köket, trären ram, balkar i taket, moccamaster, interior, interiör, home,

Jag önskar er en riktigt go helg!

treklöver soffbord, furniturebox, inredning i vardagsrum, soffbord, vitt, vita, grått, gråa, detlajer på bord, stilleben med böcker, neonljus, neon på väggen, neonbokstäver, tavla vardagsrum, grå tjock matta, gråmålade väggar i vardagsrummet, klämljusstaktar, betonggruvan, webbutik, skulptur,

Ha det gott!

10 kommentarer:

  1. Åh,så fint ♡ ...Ha det så mysigt med kaffet på altanen!
    /1-a Majkram

    SvaraRadera
  2. Å så fint!!! Verkligen snyggt med böckerna där. O genast googlade jag på boken som Mattias Klum givit ut, har ju en hästtjej:-)), men på bokus var den slut på förlaget..Attans!
    Här tog det med lite tid att få undan pyntet, men tyvärr berodde det inte på träning.. Men nu är jag piggeliners igen och i helgen blir det bloggträff i Stockholm:)
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Fin effekt med tre likadana böcker, det blev ju jättebra!
    Ha en fin ledig dag!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Så snyggt med böckerna! Ha en fin första maj!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Riktigt snyggt och smakfullt i ert hem.
    Så klart att träningen måste gå före lite påskpynt, fniss ;)

    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt! Jag ska på loppis på söndag och då är det bra med lite tips eftersom jag är loppisrookie :-).

    Snygga ljusstakar! Jag har likadana fast som vas!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Weeeiii vad snyggt! LOVE IT!! Vilken himla tur du hade som hittade de där böckerna. Nu blev jag supersugen på att gå på loppis själv, om det är sånna skatter man kan hitta!
    KRAM!
    Judita

    SvaraRadera
  8. Jag har nog några ägg kvar kom jag på. Slarvigt av mig. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Så snyggt det blev. Riktigt lyxigt med diamanter . Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Så snyggt. De små ljusstakarna var ju så fina.
    Ha det bra
    Eva

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...