torsdag 29 maj 2014

Trasmatta av läder

För några dagar sedan såg jag i Nettos flygblad att de har färgglada trasmattor av läder! Tips! Kanske lite coolt att ha på balkongen?

trasmatta av läder, trasmattor, läder, zbh, zelected by home, inredningsparty, house doctor papperskorg, svart soptunna, badrum, toalett,

Jag hade faktiskt inte sett trasmattor av läder innan jag var på ZBH inredningsparty... mattan som kommer därifrån fastnade jag för direkt och jag använder den som badrumsmatta. Värdinnan hade en på var sida om sängen. Trasmattor fungerar överallt! Kanon!

trasmatta, trasmattor, zelected by home, inredningsparty, matta, mattor, mattorna, matta till badrummet, badrumsmatta, badrumsmattor, beige, svart, svarta, knutna mattor,

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Ah....Snyggt & tack så hjärtligt för tips & bild/Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint! Ja Netto är ju som rena inredningsbutiken men det gäller att vara snabb för det är rask åtgång på de fina grejerna! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. På Netto kan man verkligen fynda....om man har tur för sakerna tar ofta snabbt slut. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Netto har mycket fint i perioder. Oftast har Netto i vår b inte så mycket av varje så det tar fort slut. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Snygg!!!
    Gillar din, ärgglada är jag inte så förtjust i;-)
    Hoppas du har det riktigt bra och att du med är ledig hela långa helgen=)
    Kram Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...