måndag 12 maj 2014

Hockeydagar

Helgerna går så otroligt fort! Redan måndag? Kanske gick helgen lite extra fort eftersom det varit lite mer TV-tittande än vanligt... hockey-VM :-) Först hockey och sedan Eurovision på lördagskvällen i några timmar. Fast det är det som är kul med VM; många bra matcher! Jag ser fram emot nästa match!

vardagsrum, vedkorg, ved, svart korg, neonljus, neon, neonbokstäver,  stålstol, gråmålade väggar. vita snickerier, tavla, kristallkrona, vit parkett, tarkett, vitt plankgolv, svarta kontakter, takbalkar, kuddar, batikkudde, svartvit,

Jag hade hoppats att det skulle komma nya blommor på magnoliagrenen som vi tog in, men det verkar inte som att det gör det. Nu blommar alla träd för fullt i trädgården, så det var bara att välja och vraka :-) Äppelträdens blommor är superfina, så det blev en sådan som fick komma in.

magnoliakvist, skulptur, vit, vitt, vitt golv, treklöver bord, furniturebox, gråa väggar, grå färg på vägg, vardgsrum, valv mellan rum, vitmålade snickerier, bruna takbjälkar, matplats, matstolar, matbord, fårskinn, inredning, grå tygsoffa, vitt soffbord, grå matta, golv, fönster, altandörr, batikkudde, lagerhaus, böcker på bordet som dekoration, ljus, stor flaska för blommor

new york, david ehrenstråle, tavla i vardagsrum, äppelkvist, gren från äppelträdet, vit indosneisk skulptur, vitt golv, poster new york

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. superfint... och jag gillar de rosa blommorna mot den grå väggen!

    SvaraRadera
  2. Vi har det lite kallare här på kusten så vi ligger lite efter. Våra körsbär ska precis börja blomma.
    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad att jag hittade till din blogg. Du har ett underbart hem, och en inredningsstil som går rakt in i hjärtat på mig. Jag är i husbyggartaget, och det mesta jag ser hos dig går rakt in på inspirationskontot för hur jag vill ha det!
    Jag undrar om jag får komma med ett önskemål? Det verkar som fotona är lite mattade i färgen ( jättesnyggt, och det ger en härlig harmoni i bloggen) men bara som en engångs-grej, kan du lägga några foton från ditt hem med "fullfärg"?
    I vilket fall som helst, tack igen! Härlig blogg!
    /Hege

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, tusen tack! Vad roligt att höra! Jättekul!! Hm, när jag redigerar bilderna så går det av bara farten... men jag ska försöka komma ihåg ditt önskemål. Riktigt roligt att du vill besöka min blogg och jag är så glad för din kommentar. Ha det gott!

      Radera
  4. Så fint! Jag har också äppelkvistar inne. De är så vackra när de blommar. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Så fin äppelkvist. Det är härligt med färska blommor. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...