fredag 23 maj 2014

@ my casa

Nu får ni ursäkta spam-varningen här, men jag är fortfarande lite fast vid upplevelsen kring Bloggforum 2014. När vi hade den första gruppdiskussionen blev vi indelade i grupper och innan vi satte igång med frågeställningarna hade vi en liten presentation om oss själva. När Åsa som har inredningsbloggen "@ my casa" presenterade sig och sin blogg gick det upp ett ljus... jösses, det är ju en av mina favoritbloggar! Fantastiskt kul!

at my casa, sköna hem, inredningsblogg, vardagsrum, favoritblogg, favoritbloggare, vitt, bloggtips
Foto: Åsa Myrberg, @my casa
Jag mailade henne och frågade om det var ok att jag visar lite bilder från hennes blogg. Himla tur att det blev ett positivt svar för jag vill ju så klart visa hur duktig hon är på att inreda och fotografera sitt hem. Ni hittar bloggen här: @ my casa 

inredningsblogg, inredningbloggar, inredningbloggare, kaffekopp, espresso, åsa myrberg, at my casa, sköna hem
Foto: Åsa Myrberg, @ my casa

Vi fick en hel del skratt med henne i gänget kan jag lova! Hoppas att ni kikar in på hennes blogg för att se mer!

vedspis, vedspisar, koppar, koppardetalj, koppardetaljer, gammalt kök, kök med tegel, salt och peppar av koppar, köksbilder, at my casa, åsa myrberg, blogg, inredningsblogg, inredningsbloggar
Foto: Åsa Myrberg, @ my casa
Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Visst är hon duktig Åsa, har följt henne ganska länge. Underbart läge på sitt hus oxå. Ha en fin fredag, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag älskar verkligen Åsas blogg! Hon är helt otroligt duktig. Har faktiskt träffat henne irl också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. härliga bilder... ha en underbar fredag!

    SvaraRadera
  4. Jag kan bara hålla med, jag förstår varför hennes vardagsrum får synas i Australien :) Älskade också citatet "vi har alla snoriga ungar och karlar i kalsonger..." :) Tack för att du kom också Annelie och tack snälla för all hjälp du bidrog med innan till iPad-magasinet. Jag glömde alldeles bort att säga det under eventet men du ska veta att jag uppskattar det och inte kommer glömma att du sträckte ut en hand där och hjälpte mig med bilder och tips och DIY-inslag som var superfina. Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder, där får jag allt kika in. Kram Anette

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...