lördag 10 maj 2014

Nya fotografier på artprints

Jag har tagit lite nya produktbilder på mina artprints. Det känns som att det var dags för lite nya bilder! Den råa, industriella och lite ruffiga känslan gillar jag så det blev miljön för bilderna...

peace artprint, konsttryck, artprints, poster, svartvit tavla, svartvita motiv,
"Peace" A4: 159 kr     A3: 199 kr 

Om du är intresserad av att köpa ett print så mailar du namn och adress, samt vad du vill beställa till palmqvistannelie@hotmail.se Gratis frakt! Jag bifogar en faktura i paketet. 

feathers tavla, fjäder tavla, artprint fjäder, svartvitt, svartvita tavlor, begränsad upplaga, signeras, numreras
"Two feathers" Begränsad upplaga i 70 ex. Numreras vid leverans. A4: 159 kr. Gratis frakt

Det finns fler motiv och mer info om du klickar in dig till min sida med konsttryck här: Konsttryck by Annelie

uggla, svartvit tavla, artprint, artprints, konsttryck, poster, tavla, tavlor
"Uggla" Begränsad upplaga 70 exemplar. Numreras vid leverans. A4: 159 kr

svart fågel, svartvit, svartvita, tavlor, tavla, artprint, artprints, konsttryck, poster, illustration,
"Svart fågel" A4: 159 kr     A3: 199 kr
 Ha det gott!

6 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...