måndag 5 maj 2014

Ryska dockorna mötte svart spray

Trärena Babuschkor är fina, så varför inte helsvarta? Satsen med ryska dockorna från Serbien har fått svart färg på sig... de som låg inuti den svartvita yttersta dockan (som jag gillade) var nämligen ordentligt färgstarka och jag visste att de aldrig kommer att sättas fram här. Så... antingen skänkas till loppis eller sprayas!

diy, inredning, svart spray, babuschka, ryska dockor, svarta detaljer, vitt litet bord, village, trärena detaljer, svart vitt och trärent, ljusslinga bollar, vit ljusslinga, svarta gardiner, vita tapeter, vikt bok, book art, bokkonst,, trähalsband kors,

Ny start på veckan! Oj, ska man arbeta en heeeel vecka?? Haha, man är ju inte riktigt van vid det nu. Jag har dock lite extra lediga dagar att se fram emot snart innan semestern börjar på allvar. Det blir lite extra ledigt för Turkiet (en vecka) och givetvis tackade jag ja till inbjudan av Frida på Trendenser att vara med på årliga bloggkonferensen/forum i GBG i två dagar. Det ska bli riktigt kul!

diy svart, diy för inredning, inredningsdetaljer, svarta detaljer i inredningen, svarta ryska dockor, svartsprayade babuschkor, spraya med svart färg, trärent, interior,

Njut av måndagen!

hall, normann copenhagen lampa, vit taklampa, svartvitt, svartvit hall, litet vitt bord, svarta ryska dockor, babuschka, vita väggar, svarta gardiner, vit ljusslinga med bollar, artprint peace, print, prints, konsttryck, svartvita tavlor i hallen, svartvit tavla, svart och vitt, vitt golv, svarta snickerier, balkongdörr, kors, peace, poster,

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. så fina de blev... svart sprej är grejen liksom!
    Jag har ledig måndag dag, vilket känns helt okej. Och den kommer att följas av vab imorgon då masgsjukan har hittat till familjen. Blir kanske inte så mycket jobbat den här veckan heller, vi får väl se!
    Ha en go måndag!

    SvaraRadera
  2. Det blev ju snyggt...fast jag ahde inte vågat måla mina som är ett arv från morfar. men om jag hade hittat på en loppis, då så

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Tufft med svarta dockor.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Så coolt det blev. Härligt med lite olika ledighet. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Coola! Ser lite "spökiga" ut ;) Man kanske skulle spraya dem som finns här hemma, vita med svarta ögon... fniss...
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Så coola dom blev. Kram Anette

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...