söndag 18 maj 2014

Vilken fantastisk helg!

Igår tog vi en sväng över torget och njöt i fulla drag av det härliga vädret...svenska jordgubbarna gjorde entré på marknaden och folk satt och fikade på överfulla uteserveringar. Det börjar banne mig bli sommar! Efter turen i stan slängde jag mig på en filt på altanen och somnade gott i solen. En liten middagstupplur :-) Härligt!

kök, industrikök, vitt kök, grått kök, rosa rosor, snittblommor, köksö, stumpastake, extra brett kylskåp, hth, gråa köksluckor, inredning, interiör,

Idag är det dags för Scandic Rubinen att ta emot 60 bloggare i dagarna två! Min man får köra mig till Göteborg för SJ behagar inte ställa upp med tåg så här på söndagsmorgonen...  Ha en riktigt trevlig söndag i det fina vädret!

köksö, hth kök, industristil, industrial kitchen, grått kök, rosor, stumpastake, extra brett kylskåp, rostfritt, diskbänk, bänkskiva
Ha det gott!

10 kommentarer:

  1. Ha en bra dag i Göteborg Annelie!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha så trevligt med alla bloggare. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en härlig dag i Götet :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Underbart & sååå vackra Rosor - Ha en härlig dag med bloggare i Gb/Kram

    SvaraRadera
  5. Låter som en go helg!!
    Somnade med till i solen igår, nere på bryggan... ljuvligt!
    Ha nu en kalasdag på eventet!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Ja, man blir lite trött efter en dag i solen. Vi körde hem båten idag och då höll jag på att slockna. :)

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni har haft det super trevligt. Kram anette

    SvaraRadera
  8. Visst är det härligt med sol & värme! Vi slog till på svenska jordgubbar i går som vi åt med mjölk, mums!
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  9. Men åh vad kul det låter! Du får berätta mer sen!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Ja nu banne mig är det sommar :)
    Det är till och med åskvarning här nu, men den slipper jag gärna :/

    Spännande, hoppas du hade det toppen :)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...