tisdag 20 maj 2014

Hemma igen efter Bloggforum 2014

Jag har haft två intensiva och fantastiskt roliga dagar i Göteborg! Det enda man kan säga att jag hunnit med och orkat... är att packa upp! Bilderna ligger kvar så fint i kameran och ingen redigering är gjord än. Snart kommer det bilder! Ni som följer mig på Instagram har dock hunnit se lite bilder redan. Det är bilder som jag fixat i all hast medan det varit paus på något sätt.

sminkställ, hårdplast, sminkborstar, sensai, rougeborste, puderborste, ställ för borstar, loppistips, bloggforum,

Jag packar upp väskan som sagt och borstarna hamnar på sin plats igen. Jag skulle vilja passa på att tipsa om att man kan hitta lite sådana här prylar på loppisar. Just denna i plast hittade jag där och jag har en variant i rostfri plåt. Ställ för provrör passar alldeles utmärkt också! Egentligen har jag ingen aning om vad grejerna är till för egentligen... men vad spelar det för roll? Jag tycker de är perfekta att ställa sminkborstar i :-) Så mitt tips: Håll utkik efter konstiga grejer på loppisar!

sminkställ, sminkborstar, sminkborste, hårdplast ställ för borstar, plast, borste, borstar, smink, krämer, för sminket, på sminkbordet, sminkbord,
Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! Du har så bra fantasi, många finfina tips :) Ska bli kul att få höra mer om bloggträffen, låter jättekul..
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Ja jag har alt sett lite men vill se mer- dina bilder är underbara!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Loppistips är alltid bra, det är skönt för nu börjar loppistiden dra ihop sig till massor av fynd.

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  4. Tack för trevliga dagar fina rumkompis! Hoppas att vi ses snart igen! Kram!

    SvaraRadera
  5. Så praktiskt och fint till borstarna. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Inte konstigt att du är trött om du haft intensiva trevliga dagar......kasta dig i soffan och ta det lugnt. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Det är alltid roligt när gamla saker får nya möjligheter :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...