tisdag 6 maj 2014

Ranarp på hexagonen

Jag var på jakt efter en klämspot och googlade på det och hittade in till "Sköna Hem" tror jag att det var. Där hittade jag denna lilla lampa och... blev väldigt förvånad när jag läste att den var från IKEA. Den klickade jag hem och jag blev inte mer än ett par hundringar fattigare :-)

ranarp, klämspot, ikea, vit lampa, hexagon hylla, vit hylla i badrummet, vitt badrum, renoverat badrum, svart och vitt, house doctor rektangulär spegel, artprint, tavla badrum, tavlor, artprints, print, prints, konsttryck, svartvita tavlor, randig mugg, svart, svarta, vitt, vita, dragspegel, ikeaspegel, vit vägg, vitmålad furu, panel på väggen, toalett, lilla bruket tvål, pumptvål, hafa, svart handfat, rostfritt i badrum, vattenkran, blandare

Samtidigt med den beställningen beställde jag hem fler trärena ramar. Posten borde vara lite mer rädda om paketen tycker jag! En av ramarna var helt krossad. Det har varit skador på i stort sett varje leverans nu det senaste. När vi fick hem det rostfria styckbordet som ni ser på bilden var det en stor buckla i plåten till exempel (som tur på baksidan så det syns inte). Trist! Det är ju skitjobbigt att göra reklamationer... En nackdel med att beställa online istället för att handla i butik... men annars kommer jag inte på fler nackdelar med webbutiker :-) 

badrumsmöbel, 2014, inredning i badrummet, svart och vitt, svartvita detaljer, poster, peace, artprint, artprints, konsttryck, tavla, tavlor, korg, trären korg, metallkorg, detaljer i badrum, toalett, toaletter, house doctor tvättpåse, tvättkorg, randig vas, industriellt badrum, industribadrum, industristil, stilrent, renoverat, svart tvättfat, hafa, blandare, marimekko matta, svart matta, badrumsmatta från marimekko, house doctor papperskorg

Go tisdag, vänner!

industriellt badrum, industristil, industri inredning, rostfri badrumsmöbel, restaurangkök, detaljer, svartvita, inspiration, toalett, svart tvättfat, handfat, tvål, tvålkopp, ranarp klämspot, ikea, lampa, vägglampa, vit lampa, panel, målad panel i vitt, furu, handduk, details,

Ha det gott!

8 kommentarer:

  1. Trist med skadade varor :(
    Men...Så fint!!

    /Kram & ha en goer dag!

    SvaraRadera
  2. ja, den där lampan är så snygg... problemet är bara att jag inte riktigt vet var jag ska ha den! :-)

    SvaraRadera
  3. Ursnygg lampa! Den ska jag lägga på minnet=) Har turen att bo i en stad med ett ikeavaruhus;-)
    Men va trist med saker som är trasiga.. Ja, de borde verkligen vaa mer rädda om sakerna..
    Vet du, jag fick tag på boken hästfolk genom bokbörsen:) Tyckte den bara var sååå fin och med en hästtjej hemma kan det ju liksom inte passa bättre;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tråkigt att läsa att du fått paket där innehållet varit skadat. Om man får paket med Posten där innehållet är skadat bör man alltid reklamera detta till oss. Reklamation kan man göra via telefon, 0771-33 33 10 knappval 2, e-post kundservice.se@postnord.com eller via posten.se http://www.posten.se/sv/Kundservice/Reklamera/Sidor/Logga-in-och-reklamera.aspx. Det vi behöver för att registrera en reklamation är kollinummer, beskrivning av innehållet, hur det var packat, hur skadan ser ut, och värdet på innehållet.
    Vi på kundservice svarar i telefon mån-fre kl 8,00-18,00.

    Med vänlig hälsning,
    Erika, Posten Kundservice.

    SvaraRadera
  5. Jag beställer faktiskt knappt något alls på nätet eftersom jag vill se live hur grejerna ser ut. Men de gånger jag har beställt på nätet har jag faktiskt aldrig blivit besviken så jag kanske borde göra det igen...om inte Posten krossar grejerna, förstås.

    SvaraRadera
  6. Läst ikapp här, och oj ni har det så supersnyggt hemma så jag får ont i magen :) haha
    Trevlig tisdags kväll på dig!
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Jätte snygg lampa......Ha en bra kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Snyggt..
    Så tråkigt med trasiga paket;(
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...