torsdag 3 april 2014

DIY; Påskfix

Varför alltid bara måla äggen till påsk? Jag lät bli äggen den här gången så att de fick förbli fina vita ägg och gav mig på själva äggkartongen istället, hehe :-) Jag sprayade kartongen vit först och sedan fick den sig en liten spraydusch med svart. Jag sprayade den helt svart inuti för att få till lite större kontraster.

diy påsk, pyssel, måla äggkartong, sprayfärg, svart och vitt, stenskiva, granit, svart detalj, kors som prydnad, träkors, inspiration påsk, påskägg, vita ägg, kitchen, details, inredning, vit kakelvägg upp till tak i köket,

 Locket rev jag av. Det kan man ju behålla om man vill det, men jag tycker det blir fint när man ser de kritvita äggen där i kartongen :-)

diy påsk, pyssel, måla äggkartong, sprayfärg, svart och vitt, stenskiva, granit, svart detalj, kors som prydnad, träkors, inspiration påsk, påskägg, vita ägg, kitchen, details, påskpyssla, kartong till ägg, prydnad, interior, inredning, vit kakelvägg upp till tak i köket,

 Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Mycket fiffigt & snyggt :)

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Alltså var får du alla dina fiffiga ideer ifrån??? Läckert. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Detta kom jag på när jag funderade hur man kan piffa till ägg på ett annorlunda sätt :-) Yeay, jag tar själva behållaren istället, hahaha.

      Radera
  3. Gillar dina fräcka idéer. Du är så påhittig. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Var får du alla fantastiska idéer ifrån? Otroligt inspirerande.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...