onsdag 16 april 2014

Takfönster

Lite vit färg i badrummet gjorde ju även att takfönstret målades. Stor skillnad mot furu så klart, men snart behöver vi dock byta ut det här fönstret och då tänker vi att det ska bli ett stooooort takfönster! Tänk vad ljuvligt med mycket ljus som strömmar in här i badrummet! Ska spana in lite takfönster...

takfönster, fönster i badrum, glaskupa, geometriska figurer som dekoration, vika figurer av papper, glasfslaskor, detaljer i fönster, badrum, renovering

Jag har fyndat en glaskupa igen! Denna gång valde jag bort underredet och satte kupan direkt på underlaget. En av mina vikta geometriska figurer av papper fick ta plats där :-) Glasdetaljer som inte skymmer det lilla ljuset som kommer in...

öppningsbart fönster i badrum, takfönster, litet fönster, inredning badrum, inspiration bad, glaskupa, detaljer, inreda badrum, vitt, glasdetaljer, geometriska figurer vikta av papper, vika figurer, renovering badrum

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Det låter jättefint med takfönster!

    Jag köpte också en kupa igår :-). Och undrar just vad jag ska ha i! Får se om jag lyckas vika något eller om jag köper något hihi!

    Ha en toppendag!
    kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...