torsdag 17 april 2014

Förvaring i badrummet

Vi har inte köpt så väldans mycket nytt till badrummet i möbelväg när vi gjorde makeovern i badrummet. Den mesta förvandlingen stod ett antal liter vit färg för :-) En badrumsmöbel (restaurangköksmöbeln) och förvaring måste man ju bara ha i ett badrum. När vi såg plåtskåpet i butiken kände vi direkt att det skulle passa in utmärkt i den industriella stilen som vi försöker skapa här. Skåpet är från Manzana

plåtskåp manzana, industrilook, industristil, industriellt badrum, förvaring i badrum, vita handdukar, snäckor som dekoration, inspiration, renovering, badrum 2014, interiör

Hm... lätt hänt att det blir väldigt mycket dekoration och inte förvaring :-) Korgar löser det mesta...

plåtskåp, manzana, inredning badrum, industriskåp, industristil, industriellt badrum, industribadrum, more furniture varberg, vita handdukar, snäckor som dekoration, doftpinnar, träask, grått

Skärtorsdag! Idag är det dags för det årliga påskdoppet här i Varberg vid Kallbadhuset! Nepp, jag tänker inte hoppa i plurret! Det får bli några fler grader i vattnet innan jag tycker att det är ok. Jag får se om jag hinner dit och titta på alla frusna stackare som ska delta för jag har tänkt göra ännu mer renoveringar idag; ett besök hos frissan :-)  Ha en riktigt go Skärtorsdag allihop!

manzana, plåtskåp, industriellt skåp, industriskåp, industristil, industriellt badrum, förvaring i badrum, badrum 2014, inspiration, renovering,

Ha det gott!

13 kommentarer:

  1. Det blev verkligen supersnyggt!

    Nä doppa sig nu - aldrig i livet! Låter bättre att titta på hehe!
    Ha en toppenbra Påsk!
    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!! Hehe, mycket bättre att stå vid sidan om :-) Jag hann tyvärr aldrig ner för det krockade med besöket hos frisören... men jag kan gissa att det var kallt. Brrrr! Go påsk till dig också!

      Radera
  2. Så snyggt så man dånar, plåtskåpet passade perfekt i ert badrum.

    SvaraRadera
  3. Å vilken lyxig känsla. Bara älskar hur du arrangerat där i skåpet med!
    Njut av dagen och ha en fin påskhelg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! En riktigt go påskhelg önskar jag dig också.

      Radera
  4. Stligt badrum och superhäftigt förvaringsskåp, det passade verkligen in i er stil!!
    Ha en toppenfin påsk och ett skönt besök hos frissan

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Härligt med friss-besök :-) Ha en fin påsk du också!

      Radera
  5. Så snyggt skåpet blev. Passar bra ihop med det andra. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Jag smäller av va snyggt badrummet blev! Skåpet är hur coolt som helst och slaktarbänken klockren! Du är verkligen fantastiskt duktig på inredning. Och alla dina DIY-projekt... Imponerande! En riktig inspirationskälla!
    Fy 17 för ett bad nu... Inget för mig heller. Men kul att kolla på andra som gör't kan jag tänka mig! :)
    Ha en fin påsk!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tusen tack för din kommentar! Jättekul att du skrev, Jessica! Ha en riktigt fin påsk du också!

      Radera
  7. Så jättefint!!
    Hoppas du får en fin påskledighet.
    Kram Jennica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...