tisdag 29 april 2014

Förr; plast, nu; inredning

Igår kväll var jag på inredningsparty... Zelected By Houze har en hel del fina grejer! Det finns lite roligare partyn nu för tiden. Förr var det mest smink och plast :-) Lite extra kul eftersom man inte kan köpa grejerna mer än på partyt (tror jag i alla fall).

industriellt kök, industrial kitchen, kök, industristil, fårskinn, vit parkett, industrial lamp, industrilampa, svarta lampor, taklampor, lampa, hth kök, gråa köksluckor, tidningar, diskbänk, fläkt, dip and dye gardiner, svartvita gardiner, takbjälkar, inredning, interior, interiör, inspiration, köket 2014, moccamaster, kaffebryggare,

 Idag är det träning och lite städning som står på schemat... fastän solen strålar utomhus, och in genom fönstren!

industrikök, industriellt kök, industristil, kitchen, industrial kitchen, vit kakelugn, artprint, zebra, svartvita tavlor, matsal, matbord, matstolar, stålstol, tolix, eames, fårskinn, takbjälkar, balkar i taket, taklampor, taklampa, serveringsvagn, rostfri, inredning, interiör, kök 2014

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Ooo...Ja,de har riktigt fina saker ♡ ...
    Vet att det finns en Outlet Webbshop finns h'r
    * http://outlet.zbh.se/sv/

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar homeparty, dock tycker jag att jag inte blir bjuden så ofta på sånt.jag tycker det blir mer och mer sällsynt. ZBH har jätte fina saker. Kram anette

    SvaraRadera
  3. Zelected har mycket fina saker. Kul med sådana party. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...