tisdag 22 april 2014

Kortvecka

De lediga dagarna är över för denna gång... dags att ta tag i en ny arbetsvecka! Fast det blir ju en kortvecka och lite av en mjukstart.

arbetsrum, work area, arbetshörna, gråmålade väggar, vedförvaring, arbetsbord, skrivbord, detaljer, interiör, inredning, inspiration, plåtskylt, hylla, hyllor, vit parkett, vitt plankgolv, svart klocka, trärena detaljer, vita dörrar, vit dörr, spegeldörr, detlajer på skrivbordet, prylar, artprint feather, konsttryck fjäder, poster, svartvitt, svartvita detaljer, dekoration, helhetsbild, renoverat arbetsrum, ateljé, papperkorg, stråkorg, vitt plåtsskåp, datorhörna, dator,

Vilket väder vi har haft då! Påsken, ledigheten, det fina vädret och annat kul gjorde att jag inte helt lyckades pricka av allt på min "to do- lista. Det får jag ta tag i nu i veckan istället... Man hinner väl med det man ska göra så småningom? Skynda långsamt :-)

hyllor, ikea hylla, gråmålade väggar, inredning, hall, vitt, svart, trärena detaljer, korgstol, kudde, korp på kudde, kråka, vitt skrivbord, rostfria hyllor, svarta gardiner, balkongdörr, detaljer,

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Håller med dig! Mycket jag inte hunnit med denna långhelg som jag hade tänkt mig... Men min kloke man tycker att jag ska se vad jag HAR hunnit med ;)
    Så fint hemma hos dig, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag undrar vilken färgkod du har på dina vackra väggar? Ska måla mina väggar och jag vill inte att det ska gå åt blått!
    Tack på förhand!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr har jag inte koden, men det är Beckers färg som heter Rauk :-) Lycka till med målningen!

      Radera
  3. To do listan brukar vara och bara bli avbokad till hälften under långledigheen, myskänslan att bara få vara infinner sig och det känns som måstena kan läggas på hyllan ett tag...de försvinner ju inte utan bara väntar snällt på en

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  4. Jag har. Inte gjort mycket men ibland är det det som behövs också. Kram anette

    SvaraRadera
  5. Helgen har bjudit på underbart väder och vi hoppas det fortsätter så!
    Skönt med kortvecka och nästa blir ännu kortare.

    Kram Kia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...