fredag 25 april 2014

Havanna

Oj! Redan fredag! Kortveckor är det ju gott om nu efter påsk och det kan man ju lätt vänja sig vid :-) Nästa vecka är det ju dags igen! I helgen ska vi fira yngste sonen som fyllt 21 år. Det blir lite god mat och fika på lördagen innan sonen ska ut och festa med kamraterna. Varje gång vi firar hans födelsedag har det varit toppenväder och också premiärsittning på altanen. Hoppas att det blir så i år också. Nu gäller det bara att få fram lite utemöbler :-)

mannequin, svarta detaljer, detaljer i hylla, vit hylla, ikea, flytande hyllor, house doctor sitting man, eiffeltorn, eiffeltower, hay hand, vitt, svart, trärent, trärena detaljer, träkulor, vitt galler, havanna, bok,

Boken om Havanna hittade min man på loppis sist. Kanonfin bok BTW :-) Hur härligt hade det inte varit med en resa till Havanna? Den huvudstaden får genast läggas till på min önskelista "Att åka till"! Jag får nog nöja mig med att bläddra i en härlig bok om staden för tillfället, men en resa är inbokad till Alanya i alla fall... härligt! Man kan ju säga att det är garanterat sol och värme där och det är precis det jag vill ha just nu. Ska bli såååå gott! Här är det ju riktigt härligt väder nu också, men det dröjer tills man kan hoppa i plurret när man befinner sig i Sverige :-)

house doctor, sitting man, sittande man, bok om Havanna, svart bokrygg, svart skulptur, vit hylla, flytande hylla, vitt, ikea hylla, details, detaljer

Ha en riktigt go fredag!

eiffeltorn, eiffeltornet, inredningsdetalj, vit hylla från ikea, house doctor, hay hand, vitt svart och trärent, details, inredning, inspiration, på hyllan, havanna bok, fin bok, fina böcker,

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Så härligt med en kalashelg. Jag håller verkligen tummarna på fint väder och gärna sol Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Mysigt med firande av sonen, hoppas ni kan sitta ute! Fint hos dig! Ha en skön fredag, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Korta veckor och lediga dagar kan jag absolut vänja mej vid... önskar dej en toppenhelg!

    SvaraRadera
  4. Vi hade ännu kortare vecka. I dag fredag var det en sån där militär minnesdag, ANZAC day. Så vi han knapt börja känna på hur det var att jobba och gå i skolan efter det två veckor långa påsklovet förrän det var ledigt igen.

    Trevlig helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Jag kan helt klart vänja mig ;D

    "Flickan i Havanna..." tänker jag på, den hade vi ofta som uppvärmning i kören ;)

    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så härligt med en resa. Vi har också bokat en resa. Längtar redan dit. Vi ska till SAN Torini . Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...