lördag 12 april 2014

Påskledighet

Över en vecka helt ledig!! WOW vad gott! Mina mål under den här lediga tiden:

1. Ha kul
2. Vila
3. Fixa klart i badrummet
4. Måla några nya prints
5. Lite go ompyssling hos frissan
6. Umgås med familj och vänner
7. Påskfira... massor!
8. Komma ikapp med att kommentera elevarbeten (eller... nä, det stryker jag)
9. Äta ägg
10. Kolla upp en utveckling av företaget! Jag har lite planer men avslöjar inte mer än så här :-) Får se vad det blir av det och om det blir av... I´ll let you know...

Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Det låter som helt perfekta mål. Lycka till! Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med en veckas ledighet. Passa på att njut ordentligt.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig vecka du har framför dig. Så fräck höna på bilden. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Låter riktigt skönt med påsklov! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Härligt med påsklov! Jag är ledig på måndag nu, i alla fall. Sen är det ju 4:dagars helg =)
    Kram och ha en fin lördag!
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Myyys & så fin höna ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  7. låter som fullt upp på ledigheten då... fast bara trevliga saker!
    Själv jobbar jag några dar till innan det blir ledighet, men vad gör väl det?!? :-)

    SvaraRadera
  8. Låter som en helt okey ledighet
    Ha en skön lördagkväll

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig vecka, njuuut vännen o spännande med nya planer i företaget. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Vilka bra punkter! Tack för äggen! Jag jobbade med en trädgård och min man Fick stå i affären:) Jag målar också som en galning på gården så at jag kan styla flera instalationer. Äggen är toppen

    SvaraRadera
  11. Så många fina ägg du gjort!! :)
    Ja jag har varit inne och läst från mobilen, men att slå mig ner vid datorn och kommentera hos alla har jag inte hunnit med.. Haft lite mycket med mitt lilla företag att göra. Undrar om det är något liknande för dig? Spännande! Önskar dig lycka till, din talang SKA tas långt :))

    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...