måndag 28 april 2014

Loppistips

Loppisar innehåller ofta mängder av böcker. Gillar ni fina böcker, både på insidan och utsidan? Böcker att ha framme i inredningen eller kanske bara ha ståendes i en hylla? Ett tips är att se bakom själva omslaget :-) Omslaget kan lura en lite... som den här fina "Diamantboken".

loppistips, fina böcker på loppis, ta bort omslaget, fårskinn på stol, matbord,

Inte så fin...


Kika lite under omslaget om det går att ta bort. Kanske är det en juvel under? :-) Jag hittade en Diamantbok för ett par veckor sedan. Veckan efter hittade jag två likadana till... tänkte man kan fixa något fint med alla tre böckerna tillsammans. Vi får se :-) Det här blev i alla fall ett litet loppistips!

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Ah, så himla fin! O diamonds är ju "a girls best friend" ;-)
    Fast vad vet jag, jag har inga diamanter på mina ringar;-) Men är så lycklig ändå:)
    Det ska jag komma ihåg!
    Ha en fin måndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag älskar böcker och har flera bokhyllor hemma! Jag har till och med en hel drös på vinden som jag inte får plats med.... Jag tillhör den kategorin som tycker att det behövs böcker i ett hem. Vissa tycker ju inte att de är så snygga, att de ger ett rörigt inslag i inredningen....jag tycker tvärtom att de adderar personlighet till inredningen!
    Du får gärna visa vad du hittar på med dina Diamantböcker! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bok du hittat! Tittar på före och efter bilderna i hallen, gud vilken skillnad, vad lite färg kan göra mycket!

    Hoppas du får en fin vecka.

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  4. Ps! såg att du ramlat bort från min blogglista nu när jag bytt portal... åtgärdar det direkt! Ber om ursäkt ...

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  5. Snygg bok. Kan bli fint i inredningen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bok. Som du fyndar. Kram anette

    SvaraRadera
  7. Var har Du hittat skinnet på stolen?!?! Letar och letar. Svara gärna på min blogg eller instagram tack evalevabo
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...