torsdag 10 april 2014

Provrör

Jag är absolut ingen NO-människa. Jag brukar säga till kollegorna som är NO-lärare att jag är så himla glad att vi har olika intressen. NO är definitivt inget för mig, men prylarna som de använder!! Görsnygga ju!!

vykort prints, vykort peace, peacemärke på tavla, provrör, provrör med blomma i, hay hand, eiffeltorn, inredningsdetaljer, details, detaljer, på hyllan, vit hylla, ikeahylla, galler, display, kors, kort med motiv, kort att sätta upp på väggen, inspiration

Nej, jag har inte gått loss och länsat vår NO-sal :-)  Jag har haft span på loppisen och hittade i alla fall ett provrör. Riktigt fina att ha en blomma i...

vykort, svarta och vita motiv på kort, svartvita tavlor, svarta och vita prints, vykort säljes, webbutik prints, artprint, galler, vitt, svart, vita, svarta, provrör, inredningsdetaljer, interior, details,

Vykorten målar jag själv och finns att beställa. 100 kr för ett set om fyra stycken. Bara maila mig din adress så skickar jag dem till dig med en faktura i paketet. Easy peasy! Alla motiv och prints hittar du här: www.konsttryck.blogspot.se

svartvita motiv, svarta och vita vykort, fina kort, peace, prints, artprints, tavlor, tavla, display, galler, vitt, vita, svart, svarta, kort att hänga upp, inspiration tavlor, provrör, blomma, eiffeltorn, eiffeltornet, paris, hylla, hay, hand, kors,

I morgon är det freeeedag!!

vykort, svartvita motiv på vykort, webbutik prints, konsttryck, inspiration, detaljer, svart, svarta, vitt, vita, vita väggar, details, peacetecken, blomma i provrör, eiffeltornet, paris, hylla från ikea, matsalen, inredning, design canvas varberg, annelie palmqvist, konsttryck by annelie

Tillägg: Hahaha jag har nu klockan 07.16 fått ett sms från min NO-kollega som skriver: "Mätglas!!! Inte provrör!!" Japp, där ser ni ju mitt intresse i NO-världen, förutom då att det är snygga saker :-)


Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. Haha, gillar sms:et från kollegan. Gillar även provröret/mätglaset ;) som detalj i inredningen.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, ja inte hade jag vetat skillnanden iaf;-)
    Sista jobbdagen för mig denna veckan idag.
    Imorogn blir det en spännande konferens i Stockholm om patientmedverkan i vården!!=)
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Haha ett gigantiskt provrör men det var jätte fint. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så snyggt! haha, vilken roligt kommentar! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Ha ha snabb kollega. Viktigt att det blir rätt antar jag. Jag skulle också sagt provrör, fast jag ser att det är mätrör. Så fint du piffat till det.
    Kram helena

    SvaraRadera
  6. Mätglas heter det ja, Jag jobbar på ett labb så de är vardag för mig
    Men blev fint hos dig
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  7. Fräckt mätglas. Klart man vill ha ett sådant. Snyggt. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Ursnyggt med prov..hrmmm mätglas. Japp fredag imorgon såååå skönt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Mätglas - provrör - whatever - himla bra vas!! Kram Sara

    SvaraRadera
  10. Haha, snyggt var det i alla fall, oavsett namn.
    Kram

    SvaraRadera
  11. haha... snyggt mätglas, roligt med lite annorlunda detaljer!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...