måndag 7 april 2014

Förra årets DIY, fast med Ernst K

Förra årets DIY-ägg är faktiskt lite av en favorit här... gillar dem skarpt! De har förvarats väl i garderoben och nu kommer de fram igen :-) Här är ett av dem, det som blev koppar/svart/vitt...

påsken 2014, påskpynt, diy ägg, diy påsk, pyssel, påskpynt, ernst kirchsteiger, tråg, ljusstake ernst, vitt soffbord, tupp, fjädrar, vitt soffbord, dekoration, decoration, tips, inredning, home, gråa väggar, gråmålade väggar, vitt och grått

Det här året har ägget hamnat i Ernst Kirchsteigers tråg! Tuppen fyndade jag på loppis förra året...

diy ägg, påskpynt 2014, påskägg, inspiration, inredning, detaljer, interiör, stenar, måla ägg, sprayfärg, kopparspray, vitt kors, kors på ägg, tråg ernst kirchsteiger, ljusstake, vitt bord,

Om ni vill se hur jag gjorde förra året så är det bara att klicka in dig i högermenyn... där står det påsk som en kategori och där finns alla påskbilder samlade :-) En riktigt go start på veckan önskar jag er!

påskpynt 2014, påsk, inspiration påskpynt, tupp, tråg, ernst kirchsteiger ljusstake, vitt soffbord, treklöver bord, gråa väggar, vita snickerier, vitt valv, fjädrar av papper, paper origami, ägg, påskägg, diy ägg, påskpyssel, vardagsrum, grått och vitt, interior, interiör, home, kors, new york tavla, ehrenstråhle, decoration, dekoration

Ha det gott!

13 kommentarer:

  1. Men så fint och tuppen gillar jag. Snygg! Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Åh så snyggt! Gillar verkligen fjädrarna, urläckra!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jättefint och jag undrar om du har gjort de där fjädrarna själv? Så snygga!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Ja, jag har gjort fjädrarna själv. Jag skrev ett inlägg om det för ett tag sedan. Här är en direktlänk om du vill se mer: http://svartvittochrott.blogspot.se/2014/02/diy-fjadrar.html

      Radera
  4. Riktigt snyggt - Gillar Tuppen du fyndat ♡ ..
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Jag är banne mig kär i det ägget!! Det var jag förra påsken också=))
    Snyggt så in i vassen!

    SvaraRadera
  6. Superfina! Jag ska se om jag vågar mig på att göra egna! Jag är inte så förtjust i sånt där gulligull påskpynt så de här skulle ju passa mig perfekt!

    SvaraRadera
  7. Stilrent o snyggt, precis i min stil. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Underbart vackert. Så rubost och ändå fint. Ha en fin kväll. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Woow, vilket fräckt ägg. Måste kolla hur du gjort.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. Så snyggt!! Precis lagom påskpynt:)
    Tack för hälsningen när Elsa kom, vi njuter för fullt av henne:))
    Kram fredrika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...