söndag 6 april 2014

Påskpyntar med ugglor

Det är samma sak som med julens pynt... jag tjuvstartar! Det blir så himla kort tid annars som man har grejerna framme :-)

matsal, ugglor, påskpynt, hänga i påskris, al, alkvistar, korglampa, vitt, svart, svart och vitt, trärena detaljer, kähler vas, uggla, ugglor, chanel, vitrinskåp, vitt skåp, inredning, inspiration, village, detaljer, details, påsken 2014, påsk, påskpynt, urbania, vita hus, värmeljus, ljuslykta, matbord, mio, em möbler, pynta, storhelg, kvist, kvistar,

Det här året har jag pyntat med ugglor istället för påskägg och fjädrar... kvist av al som jag har haft framme ett tag istället för påskris. Så kan det gå!

uggla, village, dekoration, påsk, påsken 2014, detalj, details, detaljer, alkvist, al, ugglor,

Lite mer påskpynt kommer inom kort :-) Jag brukar inte pynta så mycket till påsk, men lite grand vill jag ju gärna ha. 

uggla, village, inredningsbutik, inredning, butik, butiker, detalj, al, alkvist, dekoration, inspiration, 2014

Ha det gott!

12 kommentarer:

  1. Så fint påskris du gjort! Verkligen inspirerande. Du har det så fint. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så fint pyntat!
    Jag pyntar inte heller mycket till påsk, men samma här lite grann vill man ju ha. Jag tjuvstartar också ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Så söta små ugglor. Här ska också pyntas lite snart. Ha en fin söndag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Men...Sååå sött <3
    Me like hihi /Kram fina du!

    SvaraRadera
  5. Men så gulligt. Vilka söta ugglor. Vart har du hittat dom?
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ugglorna finns på Village. Ha en go söndag

      Radera
    2. Tack Annelie. Gud vad fint du påskpyntat överallt. Kommer nog bli en härmapa på en del saker. Kram Helena

      Radera
  6. Jag undrar också var du köpt de söta ugglorna?
    Jättefint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg att du svarat precis när jag postade detta. :) Tack!

      Radera
  7. Snyggt! Gillar alkvisten som alternativ till björkriset. Superstat ugglor också :)
    Ha en go dag....

    SvaraRadera
  8. Så fint med ugglorna!
    Har med tjuvstartat, annars får man ju inte njuta av det alls liksom;-)
    Ha en fin söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Fantastiskt söta ugglor! Jag som älskar ugglor.... :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...