tisdag 8 april 2014

Diamanter och hästfolk

Gah!! Jag blir tokglad när jag kan lägga vantarna på fina böcker!! Yeayy! Senaste fyndet på loppis blev TVÅ störtsköna böcker :-) "Diamanter" och "Hästfolk"...

diamanter, fina böcker, mattias klum, hästfolk, svartvita böcker, Phrenology head i porslin. Autentisk historisk modell av vetenskaplig frenologisk uppdelning av hjärnan som användes i utbildning under 1800-talet. Tillverkad i porslin.fina omslag på böcker, coffee table books, på byrån, detaljer på tvbänken, vit byst, stålägg, ägg av stål, silverägg, ägg av silver, svarta kycklingar, svarta fåglar, details, detaljer, stilleben på tv-bänken, mörkt grå målad vägg, vardagsrum,

Resten av dagen ska jag bara kolla in böckerna... typ...

loppisfynd, böcker på loppmarknad, second hand, svarta och vita omslag på böcker, snygga detaljer, inredning, inspiration, interior, diamanter, modell uppdelning av hjärnan, porslin skulptur, fina böcker, mattias klum, hästfolk, svartvita böcker, fina omslag på böcker, coffee table books, på byrån, detaljer på tvbänken, vit byst, stålägg, ägg av stål, silverägg, ägg av silver, svarta kycklingar, svarta fåglar, details, detaljer, stilleben på tv-bänken, mörkt grå målad vägg, vardagsrum,

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Ja lite fina böcker skulle jag allt vilja ha! Åh Mattias Klum - fantastiskt!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Snyggt! =) hoppas de är bra också... ;)
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  3. så roligt och inspirerande att kika in på din blogg nu när jag har varit borta ett tag. Så mycket fint du gör, jag gillar dina påskpynt. Alldeles lagom för mej. Ugglorna gillar jag massor!

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt det blev när ordet diamant speglar sig ner i möblen

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  5. Coolt när det speglar sig i bordet, eller det är bara en synvilla? Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tyckte också det var fint när jag tog kortet :-) Det speglar sig mot skivan på TV-bänken.

      Radera
  6. Åh, loppis var ett tag sedan. Fina böcker, kanske bra också :)
    Lisa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...