lördag 28 mars 2015

Ägg, tupp, kors, vitt, svart ... ja, påskpynt helt enkelt!

Dax att starta upp popup-butiken på Kyrkogatan 16 i Varberg...Japp, jag har skrivit fel adress i tidgare inlägg (men har ändrat nu). Hur klantig kan man vara? Jag skyller på att det verkar vara dags för lite ledigheter :-) Lokalen ligger alltså jämte Hemmakväll i Varberg... Välkomna!

diy påskpynt, påsk, påsken 2015, pyssel, diy, vitt, tupp, ägg, sprayfärg, kors, svart kors,

Min vy till lördagsfrukosten (som går snabbt idag)! Dels är jag stressad iväg till popup-butikslokalen, men sedan är det så att jag upptäckte sent i går kväll att kaffet är slut! Inget kul alls! Jag brukar faktiskt se till att alltid ha i alla fall två paket hemma för jag hatar verkligen det faktum att kaffet är slut... men av någon anledning har jag helt missat att vi surplat upp allt! Gah!

diy påskpynt, påsk, påsken 2015, pyssel, diy, vitt, tupp, måla ägg, måla äggen, pyssla, påskpyssel, ägg, sprayfärg, kors, svart kors,

Trevlig lördag till er alla!

diy påskpynt, påsk, påsken 2015, påskpyssel, påskens, pyssla, göra eget, pyssel, diy, vitt, tupp, ägg, sprayfärg, kors, svart kors,

3 kommentarer:

  1. Så fint med ditt påskpynt. Ha en bra lördag. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så fint där på ditt bord... lycka till idag!

    SvaraRadera
  3. Så sött ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...