söndag 29 mars 2015

För en dag...

Igår flyttade jag ut webbutiken i en fysisk butik, för en dag! Massor av jobb så klart för bara en dag, men det var det värt! Jättekul! Då fick man känna på hur det är att ha en butik. Blir ju riktigt sugen, men jag håller mig till webbutik än så länge.

varberg, butik, inredning, posters, svartvita tavlor, tavla, annelies design interior, annelie palmqvist, kors, zebra, fågel, isbjörn, kanin, skata, vitt, svart och vitt, popupbutik, webbutik, webbutiker med inredning, webshop

Om jag får tag i en lokal igen så kanske det blir någon mer gång... till sommaren blir det säkert en dag på torget. Fast då tar jag inte med mig så här mycket grejer :-)

webshop med tavlor, posters, konsttryck, tavla, webbutik, webbutiker, grafiskt, grafsik handduk, svart och vitt, eiffeltorn, glaskupa, ansikte kruka, svart, guld, oak, ekollon, kaktus, annelie palmqvist, annelies design interior

Här är lite bilder på hur det såg ut när jag slog upp portarna till min popup-butik...

drömfångare, isländskt fårskinn, island, webbutik, webbutiker, webshop, vitt, grått, inredning, annelie palmqvist

Alla produkter på bilderna finns i min webshop: Annelies Design & Interior Kika gärna in!

webbutik, webshop, webbutiker, inredning, korgar, korg, äggkopp, äggkoppar, brödkorg, brödkorgar, vitt, metro underlägg, annelies design interior, annelie palmqvist,

Den här gråa väggen var superläcker! Mina konsttryck gjorde sig bra mot väggen och det blev en mjuk känsla... Den fick mig att börja tänka på att måla med kalklitir här hemma någonstans :-)

webbutik, webbutiker med inredning, webshop, varberg, butik, skärbräda, grytunderlägg med städer, stad, städerna, posterhängare, posters, fjädrar, feathers, feather, tavlor, hänga upp tavlor, tavla, svart och vitt, svartvit, svartvita, annelie palmqvist, annelies design interior, skrivböcker av äkta läder, pappersvikt, memoblock med lastpall, mini lastpall, lastpallar, eu pall, eu pallar, äggkopp, äggkoppar, brödkorgar, korg, korgar

Ser ni de läckra hängarna på bilden nedan? Det är ju gamla hängare som finns/fanns i skolor. Ett par stycken undrade om jag säljer dem, men de tillhör ju Susan som har Susan Cedgård Utvalt. Hon kommer att öppna butik i Sik innan sommaren så håll ögonen öppna efter hennes annons när det är dags. I så fall kan jag rekommendera ett besök där. En gammal hallandslänga med massor av fint att titta på och köpa.

webbutik, webshop, webbutiker, gamla hängare i skolan, eiffeltorn, inredning, butik varberg, popupbutik, grytlappar, paris, posters, konsttryck print, prints, artprints, tavlor, tavla, grafisk handduk, grafiska motiv, stockholm, peace, svart och vitt, svartvit, svartvita,

 Trevlig söndag!

skrivböcker av läder, äkta skinn, anteckningsböcker, webbutik, webbutiker, webshop, fårskinn, island, isländska fårskinn,

2 kommentarer:

  1. Kul med en verklig butiksdag. Ser trevligt ut. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Men åh så kul! Måste kika in igen i din shop! Var ett tag sen och det verkar finnas en massa fina saker!

    Kul med POP-up store!
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...