måndag 30 mars 2015

Kombinerar arbete och ledigt...

Först lite arbete och sedan lite ledigt. En rätt så bra kombo! Jag har bokat in lite fika-träff med A, bokat in en frisörtid och... ja, sådant man kan gotta sig med när man har lediga dagar. Idag visar faktiskt inte vädret sig från sin bästa sida här på västkusten, så jag sitter gärna här i arbetsrummet idag... riktigt ruggigt ute! Brrr!


Här har jag som sagt spenderat lite tid idag, bland annat skapat ett collage med lite nytt som är på väg in i webbutiken. Att sitta och bläddra i tjocka kataloger fyllda med inredning är ju bara så himla roligt. Massor av kul som kommer in till veckan!

collage, webbutik, webshop, inredning, annelies design & interior, skärbrädor, tvättsäck, tvättpåse, skärbräda, skärbrädor, evighetskalender, kalender, annelie palmqvist, collaget, nyhet, nyheter, butik, inredningsbutik, detaljer,

Lite färska inredningsmagasin som jag har laddat upp med inför ledigheten och en kopp kaffe är det nog dax för nu... lite ledigt och lite arbete var det vi sa va?


arbetsrum, vitt, vit, vita, svart klocka, väggklocka, skrivbord, fönster, ateljé, papperspåsar till blommorna, växter, växt, gråmålad vägg,


Några har undrat var man kan köpa de här glasbollarna... de finns bland annat på Artilleriet och Betonggruvan, men jag hittar mina på loppis. Tips!


Till er som har påsklov: grattis och njut! Till er som arbetar (eller kör en kombo som jag): snart är arbetsdagen väl slut för idag så att ni (vi) också kan få lite ledigt hoppas jag...


2 kommentarer:

  1. Låter som roliga arbetsuppgifter du pysslar med:)
    Här fixas det lite av varje och så har jag en liten sjukling som jag pysslar om med :)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Idag sprider jag nätkärlek - tipsar om härliga bloggar å du är en av dem!

    Hoppas du får en härlig dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...