tisdag 3 mars 2015

To catch a dream

Det är inte bara natt-drömmar man kan fånga... faktiskt även dagdrömmar :-) Att jag startade mitt företag är, för mig, en sådan dröm! Att jag vågade ta steget känns riktigt bra! Om jag inte hade gjort det så hade jag kanske alltid funderat över hur det skulle kunna bli? 

drömfångare, webbutik med inredning, inredningsdetaljer, webshop, webbutiker med konst, mini lastpall, minilastpallar, miniatyr, miniatyrer, memoblock på lastpall, svart och vitt memoblock, skrivblock, london, londons, träkulor, hay hand, lastpallarna, murad vägg, murbruk, kök, köket, kökets, annelies design & interior, annelie palmqvist

En stor fördel med skapande är att man kan måla och tillverka sådant man själv gillar och vill ha, så klart. Likadant är det med inköpen till webbutiken... jag köper bara in sådant som jag själv tycker om och vill använda. Att det finns många webbutiker gör ju inget då... alla gillar ju olika och köper in "sina" produkter så att webbutikerna ändå inte får likadant innehåll. Alla butiker får helt klart sin egen charm.

memoblock på lastpall, svartvita block på lastpallar, svart och vitt motiv på block, london, londonmotiv, skyline, träkulor, clips, to catch a dream,

Allt kan jag ju inte få in i butiken, men däremot väljer jag med omsorg ut detaljer till butiken som jag hoppas att ni gillar lika mycket som jag. Lastpallarna i miniatyr och memoblocket "London som är min egen design är ett par sådana utvalda detaljer... Kika in i min webbutik om du gillar det du ser: Annelies Design & Interior

drömfångare, fånga en dröm, madam stoltz, inredning, webbutiker med inredning, svart och vitt, svartvita, svartvit, fjädrar, fjäder, inredning, inredningsdetaljer, detalj, detaljer, murad vägg, annelies design & interior,

To catch a dreeam... 

lastpall med block, svart och vitt memoblock, memo, block, blocket, blockets, serveringsvagn, serveringsvagnar, ikea, lastpallar, minilastpall, minilastpallar, kök, industristil, industriellt kök, köket, svarta barstolar, barstol, barpall, barpallar, vitt, vita, svart, svarta,
Ha en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Vad kul med din webbshop! Du är verkligen duktig!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh, vart är de supersöta minipallarna ifrån?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...