torsdag 26 mars 2015

DIY: Pilar

Jag inspirerades av IKEA:s pressbilder och gjorde lite egna pilar... superenkelt DIY som man kan variera i all oändlighet. Svart, vitt och grått passar min smak! Like it a lot!

poster, posters, svartvit, tavla, svartvita tavlor, konsttryck, webbutik med tavlor, webbutiker, webshop, svart och vitt, svartvit, svartvita, a beautiful day, numrerad, signerad, signerade, på väggen, grå vägg, gråa väggar, ateljé, arbetsrum, diy pilar, pil, pyssel, pyssla,

Tanken var att gå ut och hitta en pinne och hänga upp pilarna som dehar gjort, men så långt har jag inte kommit. Fina och enkla i ett foto också kände jag :-)

diy pilar, pilar ikea, pyssel rostig vagn, industri, industriell, industriellt, industristil, pyssel, pyssla, göra eget,

"A beautiful day" tillsammans med flera andra av mina posters finns i min webbutik: Posters

diy pilar, svart vitt och grått, svartvit poster, svartvita posters, affisch, tryck, print, prints, artprint, artprints, konsttryck, a beautiful day, pil, på vägen, washitejp,
Ha en riktigt go dag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...